hello!

Cute Hello Kitty 4

Followers

Monday, February 6, 2012

MY COUSIN'S WEDDING CEREMONY

balik cuti haritu best coz cousin i kawen...sseronok tgk org kawen...heehehe nak rase lambat lagi lah...
almaklumlah...selagi tak 25thn mmg tak kalut..nnti bila tahun depan kalut gak kot..sebab mmber2 semua dah ade anak...huhuhuhu.
harap2 jodoh awal..heheehhe
i ta de ape nak story sbnrnye..cume nak tnjuk gmbr kawen dorg...suke sgt warne purple putih..serius lawa..
sebelah lelaki warna turqoise...smart gak la...

i segan gila sbb dalam fmly sbelah cousin i tak de sebaya i..yang ada pun raizal..dia lelaki!!huhuhuhu
i ni anak cucu perempuan yng paling besar(besar?)


i tunjuk gambar sebelah pgantin perempuan dulu ka..
(bagi sesiapa yang merancang nak pilih warna baju..tgk la bju cousin i ni..kot2 cetus ilham nak colour ni. ;))
warna tema rumah pengatin perempuan










tema pengantin lelaki...
semoga kekal hingga akhir hayat

nnti i update  lagi..



bye2...
senyum slalu~

1 comment:

raudhah said...

salam nazirah, hang bila lagi?

nanti tlg bg link blog kawan2 kita masa sek men dulu ye.tq. Kita pernah kelas sama 3A1 tahun 2004. Tu pun kalu masih ingat aku lg -qhidayah

\

anak bonda dan ayahanda

anak bonda dan ayahanda

TAK SUSAH..MINTA TOLONG CLICK AJE....TERIMA KASIH....