hello!

Cute Hello Kitty 4

Followers

Monday, November 29, 2010

SEMUA SAHABATKU BEKAS STUDENT IKM SUNGAI PETANI






maafkan ku kawan2 sebab tak sempat nak story pasal korang dekat dalam blog aku ni..jaauh dari sudut hatiku,aku takkan melupakan korang..terutamanya budak2 sijil kejuruteraan awam struktur 2009...i miss u all. terutamanya AINA,HADA,NIK,FARA,ABG LONG,JIJAN,STENG,YANA,NURUL,ZATUL,N WANIE...NEY(POK CHEK),FIZIE,KHAI, N YANG LAIN2....kenangan kita bersama takkan ku lupa..walaupun ade yang ckp budak kelas kita budak2 baik..tapi korang terbaik kowt..korang backup budak2 kelas....sebab tu aku syg korang sgt2...ape2 pun budak2 kelas kita semua dah berjaya,tak kira lah ape jua bidang yang kita ceburi pun......i hope kit bertemu lagi..kenangan aku dengan korang takkan aku lupa...mmmmuuuuaaahhhhh!







   

 rindu korang....
yang dah nak kawen tuh jangan lupe jemput yer....sy mayb lambat lagi....hehehheheheh~

No comments:

\

anak bonda dan ayahanda

anak bonda dan ayahanda

TAK SUSAH..MINTA TOLONG CLICK AJE....TERIMA KASIH....