hello!

Cute Hello Kitty 4

Followers

Thursday, October 21, 2010

inilah yang dikatakan kawan!!!

THIS IS MY PAGE!!!!
S0 TAK ADE SAPE BOLEH PERTIKAIKAN YE??????!!!!!!!!!!!!!
KAU SAPE???
KAU BOLEH BUAT?
YES MY MULUT IS TOO PUAKA...
HAHAHHAHAHA!!!!!!
SO KAU SAPE NAK MARAH AKU?
KAU SAPE NAK TARIK MUKA DGN AKU???
KAU HEBAT?
KAU BOLEH BUAT AKU TERSENYUM?
KAU BOLEH BUAT AKU RASE BHGIA BILA KAU ADE DGN AKU?
KAU SAPE????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KAU PERNAH ADE DISISI AKU TIKA AKU MENANGIS TERESAK2?
KAU BOLEH PELUK AKU TIKA AKU BERASA KETAKUTAN?
BILA AKU RASA AKU KESORANGAN????
SENDIRI LAGI KAN????
NOTHING....INI BUKAN YANG AKU CARI UNTUK BUAT MEMBER..THATS ALL!


DAN INI YANG AKU CARI2 SELAMA INI!!!

sebenarnye hal ni tak ade kene mengena dgn sape2...aku cuma nak crita pasal kwn2 aku yang sentiasa ade di sisi aku saatnye aku mulai rapuh.....

hidup aku betul2 penuh dgn liku2 kehidupan,,nasiblah aku seorang yang kuat...tah lah smpai bila aku kuat....menangis adelah teman paling rapat aku....boleh dikatakan sepanjang sem 1 aku asyik nagis je..(."malam2 time org dah tdo''),honestly aku susah nak dpt kawan y boleh satu kepala dgn aku..yelah myb aku jenis yng tersangat memilih dan  sgt mahukan keserasian....

tapi aku takkan lupe kwn2 aku yang tersayang di kedah....see u there..im coming~

ye..di sini aku ramai jugak kawan..tapi yang serasi dgn kepala aku nih bukan semua...

di sini masa sem 1,pij0tlah peneman aku tika aku menangis teresak2...
ini gmbrnye..

pijot
aku harap sgt2 dia berjaya..sebab dia tak pernah ade sifat riak n bangga diri dgn kwn2..n kwn2 y lain pun happy dgn dia....semoga dia senyum selalu...


SEM 2
pertemuan antara aku n lela dan nasib yang sama...
mungkin inilah yang dikataka takdir dari ALLAH S.W.T...
aku dgn lela ditempat kan dlm satu kelas...
aku dgn lela menjadi rapat..so segala masalh dikonsi bersama...
ye lah..masalah kami ni ade ke org nak dengar..cume pijot la slalu dgr masalh kami berdua...hilang beban di hati...


byak masalh y dipendam...
aku dgn lela bwk diri masing..dugaan sem ni amat menduga aku dgn lela....sem ni aku kurang menangis..tapi malam2 aku rajin jugak..hehhehe
sehinggalah aku dgn lela bertemu dgn dua org teman yang begitu baik dgn aku n lela...
aku dan lela dah anggap mereka berdua mcm adik sendiri...


aku tak dapat byangkan mcm mn aku dgn lela nak happy tanpa dorang...
dorang walaupun muda...tapi pemikiran mmg matang...
bg dorang FRIENDSHIP IS FOREVER...


tak ade istilah dengki org tarik2 muke dgn kitorg ni..


untuk pengetahuan korang...aku ni jenis meluat n myampah sgt2 klu ade org buat muka dgn aku..maksud aku tarik muka..mmg aku mnyumpah la klu ade org buat muka dkt aku...klu lawa buat muka masam aku boleh tabik gak..ni mcm mkn makanan basi!
ok2..tanak cte tuh..buat sakit hati...
ok,smbung crite...nama dua org kwn aku tuh,SYIDA DAN HASNI FARINA...
dua org ni lah slalu buat kitorang berdua tersenyum....syukur..


we~
 tapi mungkin ini hnya smentara..maafkan aku syida n mek na...kalaulah aku berjumpa korang berdua dulu sebelum nih...
aku paling sedih bila mek na buat status di FB.
dia cakap "kita akan tetap kwn sampai bila2,walaupun pertemuan kita adalah singkat..I dont know how to live here without u...I have cried....I love all of u.....u are the best...tahniah nad!!!sesungguhnya kejayaan kau adalah kenangan buat kita.....mmmmmmuuuuuuuuuaaaaaaaaaahhhhhhhh♥♥♥"
menitis air mata aku...tak sgka...selama 2 sem aku tggu..rupanya hadir tiga orang insan dlm hidup aku jadi peneman tika aku  merasa dunia ini makin sempit untuk aku...
tapi semua tuh tak lama aku rase bhgia...maafkan aku syida and hasni farina(mek na)..
ai syg u all ber dua..

ni lela....hehehehe jd model aku sat...
 tak semudah yang kita sangka hidup ni....
dan hidup ni juga tak seindah yang aku impikan....



kawan2ku..tak ade yang lebih indah dari kenagan kita...
aku harap aku takkan  hilang kawan seperti kam0!!!!!!!





ni sedikit gmbr2 kwn2 yang cl0se dgn aku...yang selalu ade dgn aku...

ain.yaya,miza n fizah

my friends di kedah




u all the best..
idzwan ...pling n0ty n paling baik...anip also...

HONESTLY!
 AI SYG KORANG SEMUA!!!!!!!



SEKIAN ...

2 comments:

safiyyahosman said...

ingat muka aku dgn niny xdak..ahahaa..
even kami salu lambat taw pasal hg..tp bila kita jumpa kita salu pillow talk smp xtidorkan..haha..

aku dgn niny syg hg!:)

matahari said...

aku pun syg ampa berdua.....yap..mmg cerita smpai pagi..kita bertiga perempuan yang kuat!hehehehe
hanya yang mengenali diri kita ja yang tahu ape sebeliknya...
thanks saffiyah othman n farahaniny...
syg sgt2!!

\

anak bonda dan ayahanda

anak bonda dan ayahanda

TAK SUSAH..MINTA TOLONG CLICK AJE....TERIMA KASIH....