hello!

Cute Hello Kitty 4

Followers

Saturday, May 21, 2011

gara2 gila berniaga di facebook!

ni kira status member baik aku la..yang aku tak boleh blahnya...member aku dok buat ayat kira t0uching jugak la klu baca..tiba..ada la kawan fb dia boleh pulak comment dekat status tu pasal cara2 nak berniaga 0n9 n dapat untung la..tak ka gila meniaga tu??hahahha aku mmg gelak guling2 la masa tu..hahhaha


ni ha..hahha lucu sungguh..alahai...smpat lagi nak promote bisnes..zaman sekarang..

8 comments:

アヌム ちゃん said...

Salam. singgah sini ye~ Nice blog :)
Sudi2 la visit me @ frommetoyou eh..arigatou..(^____^)

matahari said...

ok2...i follow u.....tq..sudi singgah sini ..

Muzaffar said...

Hahahaa...

macm ni pun ada jugak yaa.

matahari said...

ha tu la pasal...hahahha

Aimi dan Pakcik Hashim said...

40000 sehari?
kalau semua org blh dpt mcm tu mesti semua org dah join dia... tak payah dia susah2 nak promot. haha

matahari said...

nmpak sgt nipu nye kan...

shopping2u said...

yg tu sah2 bisnes tak tentu hala.. haish...

entri last utk mlm ni sebelum smbung duty (-.-)'
http://www.my-shopping2u.com/2011/06/jangan-jadi-burung-belatuk-okeh.html

matahari said...

hehhehe agree with u...ok nak pegi usha ur entry...hehehhe

\

anak bonda dan ayahanda

anak bonda dan ayahanda

TAK SUSAH..MINTA TOLONG CLICK AJE....TERIMA KASIH....