hello!

Cute Hello Kitty 4

Followers

Friday, August 13, 2010

selamat menyambut ramadhan al-mubarak,

harini masuk hari ketiga aku berpuasa...first puase..aku g kubur dgn someone nih..ngee~best
  • first time aku g kubur bulan  puase
  • first time aku g umah org yang aku tak kenal...n yang ade kaitan dgnnye
  • first time ku kene marah dgn org y aku baru kenal...
segalanyee first... ...but aku hepi sgt..mcm nak terbang...

ramadhan kali ni aku smbut di negeri org...sedih sgt2...
tapi tak pe...4 hrbln 9 aku balik ke kedah..yah00....

rindu sgt dkt adik kecik aku...

parent aku,,,
expecially my m0m...

aku rindu sgt...hhuhuhu

s0 all my friends...selamat menyambut ramadhan
ini ibu ku yang amat kusayangi didunia ini

No comments:

\

anak bonda dan ayahanda

anak bonda dan ayahanda

TAK SUSAH..MINTA TOLONG CLICK AJE....TERIMA KASIH....