hello!

Cute Hello Kitty 4

Followers

Monday, November 29, 2010

masakan yang aku masak raye haji haritu..

ni masakan yang aku masak..lupe nak cerite....
aku ni bukan pandai masak pun..tak sehebat cheft.
tapi itu tak bermakna aku tak pernah masak...
aku belajar memasak masa aku habis belajar,means habis tingkatan 5...
belum sempat habis dengan sifu (my m0m)..
dah sambung blajar semula...
kira tggl di rumah ni boleh kira lah brape bulan.
urm..
ni je gmbr yang aku sempat amek gmbr...yang lain nnti aku tunjuk n kasi resepi skali k...





kentang goreng my favourite~ulala~~~~~~

ini
daging masak merah




ini kek..yang sudah siap dibakar~



hurmmmmmmm~~
si tua tuh kalu tgk mesti bengang(idzwan)jgn jeles
kalau dani tgk mesti dia suke......sedap kan kek i?hehheheheh

No comments:

\

anak bonda dan ayahanda

anak bonda dan ayahanda

TAK SUSAH..MINTA TOLONG CLICK AJE....TERIMA KASIH....