hello!

Cute Hello Kitty 4

Followers

Monday, July 5, 2010

kedah






korang nak tahu tak...aku hepi life di kedah..ye lah ade setengah kata kedah tak best macam kl..penang..jb..tapi aku best kat cni..ye aku bebas....parent aku best...itulah..bila aku tggl tmpat org mcm aku ni hipokrit pulak buat mcm skema...oh tidak!..
kat cni aku ade ayien...teman rapat aku..segala rahsia ..semua dia tahu..tak lupa juga yang lain..termasuk niny.

yang paling best nyer masa aku,niny,piah,pali,rezal,syafiq,chaq,chan,jali g enjoy skali...giler 3 hari dua malam dengan dorang je...tak habis gelak dengan dorang...kurang beban dihati aku ni....aku takkan lupa kenangan kita dari pantai bersih,sunway karaoke,first time at dataran sp(malu gak la)..pukul tiga sempat makan kat gerai..pastu balik umah sebab tak jadi nak overnite kat feringhi...malam esoknye pulak kua g makan charkoewtiaw...pastu lepak makan kfc.pastu masing2 bersurai sebab dah lewat..
pagi tuh masing2 bangun awal walaupun mengantuk sgt2 untuk aktiviti memasak nak g picnic dengan dorang di AIR TERJUN SEDIM,KULIM KEDAH.
kami masak sedap 0oooooooo..heheeh...best giler arhhh..sampai kat sana mandi2 n makan2...last2 hujan lebat....berteduh sebentar......
adohai..sweet jer...
balik sp cadangnye nak g tgk wayang...last2 tak jadi sebab cite time tuh tak best...
lastly
kami g makan dekat mesra jaya

masa tu lah gelak tak igt orang....
mn tak nye..cite pasal kawen....yang chan promot gambir sarawak..
kes nye piah dah nak jadi wife org..sebab tu lah....
adohai...
aku hepi sgt2..
thanks all my friends..

3 comments:

hafizi fiz said...

mai3..aku jual murah ja...sapa2 yg nk nikah tu aku da stok..haha

matahari said...

ok2 aku t0l0ng pr0m0t...hahahha

Pazlee Bakhi said...

uiiihhh.....

dok pomot dlm nih rupa nya......

haha!!

\

anak bonda dan ayahanda

anak bonda dan ayahanda

TAK SUSAH..MINTA TOLONG CLICK AJE....TERIMA KASIH....