hello!

Cute Hello Kitty 4

Followers

Monday, July 12, 2010

ya ALLAH ...kuatkan aku...


nangis je kerja aku....pikir macam mn nk lalui semua nih..buntu...masalah....malu...ikut hati mati....ikut rasa binasa...0h....serabut kepala 0tak bila fikir masalah...aku takut...aku sedih...tak de sape b0leh t0l0ng aku sekarang..kecuali diri sendiri......nangis je b0leh buat aku lega.....mami,im s0 s0rry,bukan kehendak 0rg nak jadi mcm ni.....c0z nasi dah jadi bubur....bak kata 0rg makan jelah walau lembik n tak sedap.... d0akan kejayaan ku...aku malu untuk berhadapan dengan 0rg yang cl0se dgn aku,malu sgt..mungkin sekarang dia dah tahu keaadaan aku..mungkin dia dah tanak kawan aku lagi.....sedih sangat...m0ga2 masalah aku nih dapat di selesaikan

ya ALLAH KUATKAN AKU!!
...amin..

2 comments:

gagak said...

chill la k kwn...
tnangkan fkran...
xmo2 tensen2...
if ase srabut, cari mmber yg leh cya...
n talk 2 her...
mybe 2 cara yg leh wt u rlax...

matahari said...

thanks...c0z sy cuba ubah ape yang tak sepatutnya...

\

anak bonda dan ayahanda

anak bonda dan ayahanda

TAK SUSAH..MINTA TOLONG CLICK AJE....TERIMA KASIH....