hello!

Cute Hello Kitty 4

Followers

Wednesday, May 4, 2011

terubat rinduku tika pulang ke kedah..sahabatku sudah berkahwin...aku tumpang bahagia.

muka ku berjerawat....hhehehe


aku bertolak malam .....huhuhuhuhuh letih gak travel sorang2...tak pe...yang penting tak menyusahkan orang....
hehehe ini coretan aku semasa on da way ulang..sempat lagu tu..heehheheheheh tgh bosan ...

perjalan aku pulang ke kampung....aduhai..lama nya...jam dari kuala lumpur di sungai buloh hinggalah ke kuala kangsar...gila punya lama dok jam....bila aku nmpak ja sebonggol bukit apa nama tah....aku pown rasa cool sket..sebab pa..sebab dah makin dekat dgn  negeri kedah kebanggaan ku....hehehehe.....segala nya mustahil unuk aku gmbrkan betapa rindu nya hatii aku untuk smpai ke kedahk...hope smpai......aku bukan apa....sekarang dah pukul 1:21 pagi masa aku menulis ni.......hehehhe...lama rasanya aku tak balik....duduk tempat org mmg lah best...tapi byak dugaan y aku perlu terima...byak lagi aku tulis ...nanti ada stalker pulak...



sampai ja rumah tggu abah ambik pukul brapa tah...myb 4 pagi kowt..tu la..kes balik malam...nak buat macam mana...kerja kena selesaikan.....lumrah bekerja.....bagi yang tak pernah bekerja,ni lah hakikat zaman pekerjaan..susah or senang,kerja kita kena settle kan....jangan melepaskan batuk di tangga.....


so nak story pulak pasal kenduri kawen saffiyah othman....
wah best......bilik pengantik besar.....selesa aku tgk...
ok ni dia bilik pgntin yang aku d0k cerita tuh...

bilik pengantin safiyah...cantik kan?

ini paling cek suka..








my friendsssss!!!!



ramai y p kenduri saffiyah..terutamanya kawan2 sekolah menengah pinang tunggal....walaupun kenal smpai form 3 ja..tp persahabatan tetap ukuh.....thanks all my friends....

balik kenduri umah piah....terus g umah mak jang...kenduri arwah besoknya....aku pergi tolong2 la..toong tengok...hikhikhikikhik sebab semua catering....so tak perlu tolong...


tu dia aku hantam 3 pinggan nasi...ni ha....kali ke 3...


 ni  nasi yang kali ketiga aku tambah..y keempat aku tak sempat ambik...
makan banyak tidur pon banyak..hahha
ini bondaku yang amat ku sayangi...
katanya"tak dan nak perbetul tudung"
hehhehehehe



No comments:

\

anak bonda dan ayahanda

anak bonda dan ayahanda

TAK SUSAH..MINTA TOLONG CLICK AJE....TERIMA KASIH....