hello!

Cute Hello Kitty 4

Followers

Saturday, August 20, 2011

KUASA ALLAH S.W.T..sekecil angin sahaja..

bismillah....

salam....
hari ini dalam keaadaan jari ku yang sakit..i cuba menaip...moga apa yang jadi pada i dapat dijadikan ikhtibar buat semua...


hari khamis yang lalu...
i da perasaan tak berapa sedap hati.mata berkedip sebelah kanan..
dalam hati cakap..mungkin ada berita tak baik..

pastu i   dalam beberapa minit..i tturun bawah nak buka pintu luas2...pastu nak tgk tv...tiba2 pintu nak tertutup..i cuba tahan pintu tu dari tertutup.....dengan kuasa ALLAH angin kecil menolak pintu tu dgn kuat sehingga i tak sempat lepaskan jari i..TERSEPIT jari i ...masa tu tuhan sahaja yang tahu betapa sakinya jari ku..cuba picit2 jari..pusing jari..tengok kuku dah hitam...YA ALLAH...sakitnya...
i dgn panik pergi ke peti ais.masukkan jari ku...kwn i tnya "kenapa nad,tangan tersepit.."kwn i terus ke pintu depan bukan semula pintu...
masatu badan aku hilang keseimbangan...dunia seaakan berpusing...YA ALLAH.. badan i lemah dan terus jatuh dan tak boleh bangun.....kwn i terus dtg dekat i n papah i ke tepi..sebab i jatuh di dapur...

masa tu nak nagis tak terkeluar..yang dalam hati terus menyebut dalam hati ..YA ALLAH...

cube letak ais...tapi sakit sgt2..kwn i ckp muka i pucat sgt2..ye la..mn tak nya tgh puasa pastu bdn lemah sgt2..

pastu esoknya suruh bibik carikan inai..nasib baik ade...
letak inai stil lagi berdenyut2...pastu atsa nasihat kawan sekerja...i decide g klinik gak petang tu....doktor cocok kuku..sakit sgt..darah wana hitam kuar..mungkin itu darah beku...klu tak..dah bernanah jari ni..sekarang still sakit...

nak angkat barang sakit..nak tidur apa tah lagi..
 itulah ..ini baru sedikit...i sgt2 takut..mungkin i tinggal solat...i takut sgt2...moga ALLAH AMPUNI DOSA2 KU...

setiap kesakitan adalah penghapus dosa2 kecil...
sekali lagi i bersyukur kerana jari i tak patah..astargfirullahalazim..

nangis dekat parent dah dua hari dah...harap mereka tidak risau....

tak nampak teruk sebab cover inai

4 comments:

safiyyah osman said...

sabar byk2....nanti blik kedah lega la..hihihi

matahari said...

ha tu la..tak sabar la nak balik kedah..huhuhu sedih...sakit ..stil bengkak..

farra8979 said...

ishhh.. teruk gak tu. semoga cepat sembuh...

matahari said...

terima kasih..

\

anak bonda dan ayahanda

anak bonda dan ayahanda

TAK SUSAH..MINTA TOLONG CLICK AJE....TERIMA KASIH....